Gratis workshop "Stop met verkopen dan Verkoop je meer"

Wordt het Tom Cruise of Mr. Bean?

Ondernemers die een nieuwe sales of sales manager hebben aangenomen hebben zeer hoge verwachtingen van deze persoon om de sales nieuw leven in te blazen.
Mijn standaard vraag is dan wat waren de selectie criteria om deze persoon aan te nemen. Dan volgt en hele reeks aan relevante gegevens waarop zij de beslissing hebben genomen. Steevast komt daar ook het onderbuikgevoel bij waarop zij besloten hebben.
En stel wanneer het onderbuik gevoel u na 6 maanden in de steek laat, wat dan?
Neemt u dan afscheid van deze persoon, stuurt u hem/haar naar een training of blijft u hopen op betere tijden.

Donderdag 29 augustus 15.45 – 18.00 uur Bolderweg 2, 1332 AT Almere
Click hier voor registratie.

Workshop: Tijdens de Sandler workshop nemen wij u mee naar het nieuwe selecteren van de juiste commerciële werknemer.
Door zelf vooraf aan de werving&selectie uitgebreide selectiecriteria te definiëren, wordt de kans op een “Mis Hire” tot een minimum beperkt.
We lopen gezamenlijk door een stappenplan en selecteren aan de hand van een voorbeeld kandidaat-nulmeting of deze aan uw eisen en wensen voldoet.

De “take away” van deze sessie is dat u met een realistische kijk op een andere manier nieuw commercieel talent gaat werven zonder daarbij de overweging te maken om dit uit te besteden aan een w&s bureau.

Sandler Training werkt wereldwijd met toon aangevende bedrijven op het gebied van het selecteren van juist commercieel talent. In combinatie met onze verkoop transformatie trainingen onderscheiden wij ons in de markt.

“Stop met verkopen dan Verkoop je meer”.VIJF C-Level vragen

  1. Hoe vergelijkt u uw bedrijf met andere goed draaiende organisaties?
  2. In welke disciplines bent u goed en welke hebben extra aandacht nodig?
  3. Welke veranderingen dient u nog te implementeren om verzekert te zijn van succes?
  4. Kunt u drie zaken met mij delen wat mensen zeggen waarop uw verkoopcultuur is gebaseerd?
  5. Als u uw belangrijkste afdelingen van  uw organisatie analyseert op groei, zijn deze dan gebaseerd op Strategie, Personeel of Proces?